L’àmbit de la meva intervenció és
d’educació formal en infants de 0 a 18 anys en un centre privat.
Aquest centre està format per tres
professionals on cadascun s’ha especialitzat en un àmbit. La meva tutora és
psicòloga educativa, realitza diagnòstics, informes i reeducacions psicopedagògiques.
La professional utilitza una metodologia per sessions individuals amb infants i
adolescents amb dificultats d’aprenentatge (TDAh i dislèxia) i de conducta i
problemes emocionals.
Els subjectes que he escollit per a la
intervenció són tres infants diagnosticats amb dislèxia que com a mínim fa 2
anys que assisteixen al centre psicopedagògic el qual faig les pràctiques.
INFANT U
|
|
Sexe
|
Masculí
|
Edat
|
13
anys
|
Curs
|
1r d’E.S.O.
|
Assistència al centre
|
De
de fa 2 anys
|
Diagnòstic
|
Dislèxia no severa i TDA (medicat)
|
Altres
|
Problemes
emocionals (dificultats de comunicació i relació)
|
INFANT R
|
|
Sexe
|
Masculí
|
Edat
|
12
anys
|
Curs
|
5è de primària
|
Assistència al centre
|
De
de fa 2 anys
|
Diagnòstic
|
Dislèxia severa i TDH
|
INFANT M
|
|
Sexe
|
Femení
|
Edat
|
14
anys
|
Curs
|
2n d’E.S.O.
|
Assistència al centre
|
Des
de fa 7 anys
|
Diagnòstic
|
-
Dèficit
d’atenció a causa del Meningocele (fa 2 anys que pren un fàrmac per millorar
la seva atenció: Metilfenidat)
-
Afectació
de l’hemisferi dret a causa del Meningocele
-
Dislèxia
severa
-
Dificultats
motrius
-
Capacitat
baixa
-
Grau de
discapacitat d’un 39%
-
Grau lleu
d’Autisme (diagnosticat per la Neuropsicòloga)
|
Altres
|
Problemes
emocionals (dificultats de comunicació i relació)
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada