dimarts, 21 d’octubre del 2014

Recollint Informació

La setmana passada vaig començar la segona fase de la meva proposta metodològica, les primeres actuacions que es desprenen de la negociació de la intervenció.


En aquesta fase em proposava conèixer els casos dels subjectes amb els quals treballaré i realitzar totes aquelles proves que eren necessàries per a apropar-me més a la realitat educativa dels infants.




Dimecres de la setmana passada vaig tenir una reunió a l’institut pel CAS M.

Els assistents a aquesta trobada eren:

-          Psicopedagoga de l’Institut de Secundària
-          Vetlladora de la infant
-          Psicòloga educativa del Centre Psicopedagògic Privat
-          Jo –> estudiant de pràctiques

Cal esmentar que aquesta reunió va ser proposada per la meva tutora del Centre Psicopedagògic per una demanda de la mare respecte la conducta de la M.

Temes a tractar:
-          La M té una relació infantil amb els seus iguals.
-          Al pati està sola
-          No sap comunicar-se amb els companys de classe.
-          No aguanta totes les hores a classe, necessita a la vetlladora totes les hores.
-          Cal parlar amb la mare de com s’enfocarà el curs, ja que no té plaça a la USEE.

Acords:
-          La psicòloga educativa del Centre Psicopedagògic Privat ha de parlar amb la mare de M sobre les capacitats d’M i el seu futur.
-          Cal buscar una extraescolar per M, que li agradi i que pugui relacionar-se amb iguals.
-          Falta més comunicació i coordinació per part de l’Institut i l’EAP, cal afrontar aquest problema des de tots els professionals que la tracten.


Aquesta setmana tenia pensat realitzar dues proves als subjectes escollits per tal saber actualment com porten la lectoescriptura, però al final amb la meva tutora del centre de pràctiques hem decidit deixar-ho per la setmana següent a causa de l’anul·lació d’una sessió.

Per aquest motiu, la meva planificació es veurà afectada, ja que s’allargarà una setmana més.


Això és el que passa quan es treballa des d’una institució privada on l’assistència no és obligatòria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada