
En aquesta fase em proposava
conèixer els casos dels subjectes amb els quals treballaré i realitzar totes aquelles
proves que eren necessàries per a apropar-me més a la realitat educativa dels
infants.
Dimecres de la
setmana passada vaig tenir una reunió a l’institut pel CAS M.
Els assistents a
aquesta trobada eren:
-
Psicopedagoga de l’Institut de
Secundària
-
Vetlladora de la infant
-
Psicòloga educativa del Centre
Psicopedagògic Privat
-
Jo –> estudiant de pràctiques
Cal esmentar que
aquesta reunió va ser proposada per la meva tutora del Centre Psicopedagògic
per una demanda de la mare respecte la conducta de la M.
Temes a tractar:
-
La M té una relació infantil amb
els seus iguals.
-
Al pati està sola
-
No sap comunicar-se amb els
companys de classe.
-
No aguanta totes les hores a
classe, necessita a la vetlladora totes les hores.
-
Cal parlar amb la mare de com s’enfocarà
el curs, ja que no té plaça a la USEE.
Acords:
-
La psicòloga educativa del Centre
Psicopedagògic Privat ha de parlar amb la mare de M sobre les capacitats d’M i
el seu futur.
-
Cal buscar una extraescolar per M,
que li agradi i que pugui relacionar-se amb iguals.
-
Falta més comunicació i
coordinació per part de l’Institut i l’EAP, cal afrontar aquest problema des de
tots els professionals que la tracten.
Aquesta setmana
tenia pensat realitzar dues proves als subjectes escollits per tal saber
actualment com porten la lectoescriptura, però al final amb la meva tutora del
centre de pràctiques hem decidit deixar-ho per la setmana següent a causa de l’anul·lació
d’una sessió.
Per aquest motiu,
la meva planificació es veurà afectada, ja que s’allargarà una setmana més.
Això és el que
passa quan es treballa des d’una institució privada on l’assistència no és
obligatòria.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada