Per tal de realitzar els
materials de la intervenció que proposo no només vaig haver d’estudiar els
casos que tracto, sinó que com que cap dels infants tenien una actualització de
les seves dificultats d’aprenentatge en la seva lectoescriptura, vaig decidir
que utilitzaria el test T.A.L.E.C per a saber de quina realitat havia de partir
en cada un dels infants.
Vaig escollir aquest Test d’Anàlisi
de Lectura i Escriptura en Català perquè la psicòloga educativa del centre me’l
va recomanar i tenint en compte les edats dels infants resulta de gran
utilitat.
El T.A.L.E.C és descrit com “una
prova destinada a determinar els nivells generals i les característiques
específiques de la lectura i l’escriptura de qualsevol nen/a en un moment donat
del procés d’adquisició d’aquestes conductes”

Aquest test es desglossa en
dues àrees:
- Lectura
o
Lletres
o
Síl·labes
o
Text
- Escriptura
o
Còpia
o
Dictat
o
Redactat
La meva tutora em va deixar
ser la responsable de passar la prova, així que el vaig haver d’estudiar a
fons, sobretot la part de Normes d’administració.
La correcció del test també
és responsabilitat meva i la meva tutora farà un repàs de la meva feina, així
desprès entre les dues farem el diagnòstic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada